dinsdag 9 juni 2015

Stampin'Up friends / Jolanda Meurs

Heey hallo....

Wat een gezellige dag heb ik zondag gehad. We hebben alvast afscheid genomen van Eveline. Ze gaat met haar gezin voor 3 jaar naar Washington DC. We hebben een hechte club van SU-per leuke meiden. Steunen elkaar door dik en dun. Helpen waar het nodig is. Geven elkaar tips en trick!

Een van de downlines van Eveline had bij cafe Tivoli een High tea georganiseerd. Een dag met een lach en een traan. En ik heb ook nog eea geleerd. Zo gaat dat. Het was een geweldige High Tea en elke keer als ik dacht dit was het kwam er weer wat lekkers.


Voor Eveline hadden we allemaal een dubbele Project life pagina gemaakt.
Toen ik later het album terug zat te kijken ik dacht ik.... jeetje dit is echt leuk!

Dit was mijn pagina. Compleet met recept. 
Ik had mijn Seplhie printer meegenomen zodat ik ook een foto had samen met Eveline.


Zo heeft Eveline iets om op terug te kijken wanneer ze ons mist.

tot gauw groetjes Jolan




Geen opmerkingen: