dinsdag 2 juni 2015

Yeah de nieuwe catalogus gaat online / Jolanda Meurs



Hey hallo,
Welkom op deze bijzondere dag!
ALLEEN VANDAAG kun je uit alle drie de catalogi bestellen.
Woehoe en wanneer je de bestelnummers gebruik uit de oude catalogus 
krijg je alles nog voor de oude prijs.
Is dat geen feestje.

klik {hier}


Klik {hier}

klik {hier}

Ik heb ze nog eventjes alle drie voor je op een rijtje gezet!
Klik op het plaatje of op de blauwe letters.

Heb je een credit card dan kun je ook online in mijn webwinkel bestellen.
Stampin'Up bezorgd het keurig en zo snel mogelijk bij jou thuis.
Klik {hier} om naar mijn online winkel te gaan!

Natuurlijk kun je ook zelf demo worden en profiteren van alle leuke voordelen zoals ALTIJD 20% korting 
(of bij brons elite zelfs 25%)

In de maand Juni is er een speciale actie!!!!!
Wanneer je NU instap als demo mag je nog eens EXTRA twee stempelsets uitzoeken. Heb je vragen erover mail me gerust!
(ook uit de nieuwe catalogus)
Wil je, je inschrijven klik {hier}


Ik deel graag mijn creatieve ideetjes met je en zou het super gezellig vinden
 om jou in mijn team te mogen verwelkomen.

groetjes Jolan








Geen opmerkingen: