donderdag 18 juni 2015

Vaderdag SU-per Challenge #94 / Jolanda Meurs


Hey hallo allemaal,

Hebben jullie al een kaartje gemaakt voor de vaderdag?
Snel inspiratie nodig..... Kijk dan eens op het SU-per Challenge blog. {klik hier}
Je vind er verschillende leuke kaartjes van het design team.





Dit is wat ik gemaakt heb.
Ik heb de stempel set Guy Greetings gebruikt wat een leuke set is dit om mannen kaarten te maken. En ook zo bruikbaar. ALs eerste ben ik gaan stempelen op een bruine paperbag. Daarvan heb ik de bovenkanten ingeknipt en naar het midden gevouwen zodat het net lijkt of het een kraagje is. Van een restje heb ik een stropdas geknipt.

Voor de kaart heb ik eerst het gestreepte design papier opgeplakt. Vervolgens ben ik gaan stempelen op Whisper White. Ik moet wel eerlijk zeggen nu ik zo de kaart bekijk was het denk ik duidelijker geweest om het midden vrij te laten voor de tekst "Happy Fathers Day"!
Er bij heb ik gelijk een bijpassende envelop gestempeld.

Is dit geen leuke set voor Vaderdag........

























Tot de volgende keer. Groetjes Jolan


Geen opmerkingen: