donderdag 7 juli 2016

Fresh Fruit met Stampin'Up / Creations by Jolan


Hey hallo,

Pjew ik weet vandaag gewoon niet waar ik moet beginnen.
Hebben jullie vorige week de blog hop gevolgd.....
Het was de eerste keer dat ik mee deed met deze Internationale groep Stampin'Up demo's.
Tja en ik wilde goed voor de dag komen dus ik had natuurlijk veelste veel gemaakt en ik kon niet kiezen welke projectjes ik daarvoor zou gebruiken.
Dus heb ik ze allemaal nog eens op een rijtje gezet hier in deze blog post. 
Maar wil je de blog hop alsnog door lopen klik dan { hier } en ga verder met de knoppen "NEXT"

  
Ik was aan de slag gegaan met de aardbeitjes uit de stempelset Fresh Fruit.
Ik dacht aan Aarbeien jam en aardbeien snoepjes...... lol er is genoeg te koop.


Maar ook de Peren waren goed vertegenwoordigd. Ik had dit leuke tasje gemaakt van een envelop en deze gevuld met wafels van Perenstroop...... Mmmm yummie.


En toen waren er ook nog de Perziken.... Begrijpen jullie nu dat ik gewoon NIET kon kiezen wat ik zou gebruiken voor de blog hop. Wanneer je naar de betreffende blog post gaat { hier} staat er ook uitgelegd hoe ik eea gemaakt hebt en welke materialen ik precies gebruikt hebt.



Echt deze stempel zullen jullie komende zomer nog vaak bij mij voorbij zien komen. Wil je hem ook bestellen. Dat kan. Stuur een mailtje naar creationsbyjolan@gmail.com en wie weet wat er voor een leuk kadootje bij jouw bestelling zit gemaakt met deze stempel. 
Tot snel. groetjes Jolan

Gebruikte materialen:
Stempels: Fresh Fruit art.nr: 141770, My Hero art.nr: 141957, Ready to Pop art.nr: 141513
Inkt: Old Olive art.nr: 126953, Garden Green art.nr: 126973 Blushing Bride art.nr: 131172, Calypso Coral art.nr: 126983, Real red art.nr: 126949 en Cherry Cobbler art.nr: 126966 and Basic Black art.nr: 140931
Papier:Whisper White art.nr: 106549
Extra: C6 enveloppen art.nr: 106588, Glassine gift bags art.nr: 141700, Golden binders art.nr: 141673 Bow paper clips art.nr: 140559 and Layering Circles Framelits art.nr: 141705
lint: Sequin trim gold art.nr: 132983, Solid Bakers Twine Whisper White art.nr: 124262, Stitched ribbon Blushing bride art.nr: 141692

Wis je dat ik een eigen You tube kanaal heb en je de leukste doosje daar vind?
Je mij ook op facebook kunt vinden en daar nog meer inspiratie te vinden is? 
Ik ook een eigen webwinkel heb. Klik daarvoor op het winkelwagentje.

Heb je vragen? Je kunt me altijd mailen op creationsbyjolan@gmail.com


3 opmerkingen:

Anneke zei

Wat een mooi setje.

Sarah zei

Wauw!!! Geweldig!!

Margot zei

Wat ziet dit er heerlijk uit!