zondag 17 juli 2016

Party Time deel 2 / Creations by Jolan

Vandaag deel 2 van mijn project uit de Cards & Scrap

Helaaaasss..... deze stans is niet meer te bestellen.
We noemen dat dan Retired. 
Misschien is er iemand die deze stans met bijhorende stempel set wil verkopen?
Kijk daar voor eens op marktplaats of op Ebay.
Daar worden heel vaak zo goed als nieuwe Stampin'Up producten aangeboden door collega's 
Gebruikte kleuren cardstock en inkt zijn Watermelon Wonder, Cumcumber Crush en Tempting Turquase. Er in zitten zakjes gevuld met snoep. Kijk daar voor eens in het dikke magazine op blz 176. Stampin'Up heeft verschillende maten zakjes. Ideaal voor een traktatie.
 Wat je hiervoor in de plaats zou kunnen gebruiken dat is de nieuwe stans Popcorn Box (art.nr: 141473) met bijbehorende stempelset Ready to Pop (art.nr: 141513)
Deze zijn echt de moeite waard om aan te schaffen.
Kijk maar eens naar onderstaand filmpje van Connie Stuwart. 


Kijk eens op mijn  You tube kanaal Je vind daar de leukste doosjes.
Je mij ook op facebook kunt vinden en daar nog meer inspiratie te vinden is? 
Ik ook een eigen webwinkel heb. Klik daarvoor op het winkelwagentje.

Heb je vragen? Je kunt me altijd mailen op creationsbyjolan@gmail.com


Tot morgen weer
groetjes Jolan

Geen opmerkingen: