zondag 29 oktober 2017

Stampin'Up Year of Cheer Coffee Cafe glitter zakje / Creations by Jolan

Goedemorgen op deze maandag ochtend waarbij we een uurtje langer hebben kunnen liggen door het terug zetten van de "zomertijd" Ik heb altijd even nodig om aan het uur te wennen omdat ik altijd op vaste tijd zelf wakker wordt maar na een weekje is mijn eigen klokje ook weer terug gezet.

Vandaag heb ik een glitterzakje voor jullie met het mooie papier design "Year of Cheer". Het is lekker dik en perfect voor het maken va de leukste doosjes. Ik heb vorige week weer een extra pak besteld voor mijzelf. Ik blijf het zonde vinden om in dit mooie papier te snijden. Ik had wat kadootjes nodig voor mijn klanten en deze leuke zakjes zijn snel gemaakt. Natuurlijk hoef je er geen koffie in te doen maar kun je er ook een reep tjokola in doen.


Wil je weten hoe je dit leuke zakje kunt maken? Klik dan onder op het filmpje hieronder en ik leg je duidelijk uit hoe je dat moet doet. Vergeet niet het duimpje omhoog aan te klikken wanneer je het een leuk filmpje vond.

Alle gebruikte materialen kun je via mij bestellen door rechtsboven  mijn webwinkel aan te klikken. Maar je kun je ook een mailtje sturen naar creationsbyjolan@gmail.com Bestellingen boven de 50,- stuur ik GRATIS naar je op.
Woensdag 1 november gaat er weer een verzamelbestelling uit naar Stampin'Up. Ik dan verzorg ook jouw verlanglijstje.





Veel plezier met het kijken heb je vragen dan hoor ik het graag.
Hieronder vind je een lijstje met gebruikte materialen. Wanneer je er op klik kom je vanzelf in mijn webwinkel.
groetjes Jolan








Product List
Coffee Café Photopolymer Bundle
€ 54,75
Merry Café Photopolymer Stamp Set
€ 21,00
Year Of Cheer Specialty Designer Series Paper
€ 15,75
Starburst Punch
€ 22,00
Duet Banner Punch
€ 22,00
Gold Glimmer Paper
€ 6,25
Bone Folder
€ 8,50
Basic Black A4 Card Stock
€ 9,75
Whisper White A4 Card Stock
€ 11,00
Stampin' Trimmer
€ 36,00
Tuxedo Black Memento Ink Pad
€ 7,50
Tear & Tape Adhesive
€ 8,50








Geen opmerkingen: