dinsdag 31 oktober 2017

Stampin'Up blends verkrijgbaar bij Creations by Jolan



Morgen is de dag..... Dan zijn de nieuwe Stampin'Up "Blends" verkrijgbaar in 12 mooie kleuren die per 2 kleuren nuances verkrijgbaar zijn! Ik ben er deze week al mee bezig geweest en wat kleuren (blenden) ze heerlijk.










Je kunt het beste het Stampin'Up Whisper White er voor gebruiken. Je stempel afbeelding met Memento inkt afdrukken op het cardstock en dan de kleurtjes mooi in elkaar over laten vloeien. Bedenk daarbij dat je NIET vast zit aan een bepaalde kleuren set. Daarmee bedoel ik dat je bv heel mooi herfstbladeren kunt inkleuren met geel,oranje, rood en wat brons er bij.....


Onderstaande foto kwam ik bij mijn collega Patty tegen. Daar kun je heel duidelijk zien hoe mooi alles in elkaar overloopt. Zelf ben ik ook met de bijbehorende "COLOR LIFTER" aan de gang gegaan om de kleur verder levendiger te maken.

Echt ik ben om.... Het is zo easy. Iedereen kan het!











Wil jij ook deze mooie nieuwe alcohol "Blends bestellen? Dat kan woensdag 1 november gaat er weer een verzamelbestelling naar Stampin'Up. 
Een hele set van 12 kleuren "24 stiften" kost 148,50€ Een set van 1 kleur "2 stiften" kost 11,-€ Je kunt ook losse stiften kopen deze kosten 5,50€


De folder over deze stiften kun je {HIER} lezen.
Wil je ze bij mij thuis komen uitproberen dan kan dat ook. Stuur een mailtje naar creationsbyjolan@gmail.com om een afspraak te plannen.

Ik verzorg graag ook jouw verlanglijstje. Deze kun je sturen naar creationsbyjolan@gmail.com va 50,-€ verstuur ik gratis jouw bestelling naar je thuis op.










Product List



Geen opmerkingen: