zondag 8 oktober 2017

Stampin'Up smartphone cleansing wipe schuif zakje


Hey hallo welkom op mijn blog leuk dat je weer een kijkje komt nemen.

Voor vandaag heb ik weer een filmpje voor jullie online staan! Laat me gerust weten of je het een leuk filmpje vind. Dit kun je doen door een duimpje omhoog aan te klikken bij You-tube zelf. Natuurlijk kun je ook daar een berichtje achter laten.

Een tijdje geleden had ik van die handige schoonmaak zakjes voor mijn IPhone meegenomen bij de Etos. Deze zijn echt hartstikke fijn. Maar toen ik naar de kleur keek dacht ik.... Hey dat komt me bekent voor.  Een goede rede dus om er iets leuks mee te maken.









De Nederlandse Stampin'Up stempelssets zijn echt super leuk. En om eerlijk te zijn gebruik ik ze te weinig. Tja als niemand ze gebruikt/koopt dan denkt Stampin'Up ook waarom zouden we nog meer sets vertalen....
Dus deze keer heb ik de Stempelset "Voor elke gelegenheid gebruikt.

Alle materialen die ik gebruikt heb kun je via mij bestellen en vind je onderaan dit bericht.
Je kunt me mailen via creationsbyjolan@gmail.com Natuurlijk kun je ook zelf shoppen in mijn online winkel. Dat vind je hier rechts boven op mijn blog.







Veel plezier met het kijken en vergeet niet op het duimpje omhoog te klikken.



Vrijdag de 13e oktober plaats ik weer een verzamelbestelling bij Stampin'Up. Ik verzorg ook jouw Stampin'Up verlanglijstje. GRATIS verzenden bij bestellingen va 50,- binnen Nederland.  En natuurlijk voor iedereen  iets leuks bij je bestelling.

Stuur je verlanglijstje naar creationsbyjolan@gmail.com
groetjes Jolan





Product List
Voor Elke Gelegenheid Photopolymer Bundle (Dutch)
€ 38,50
Voor Elke Gelegenheid Photopolymer Stamp Set (Dutch)
€ 21,00
Boeket Vol Goede Wensen Photopolymer Bundle (Dutch)
€ 62,00
Boeket Vol Goede Wensen Photopolymer Stamp Set (Dutch)
€ 33,00
1-3/8" Circle Punch
€ 19,50
Circle Tab Punch
€ 22,00
Lemon Lime Twist A4 Cardstock
€ 9,75
Lemon Lime Twist Classic Stampin' Pad
€ 8,00
2017-2019 In Color Bitty Bows
€ 10,50
Stitched Shapes Framelits Dies
€ 36,00
Stampin' Trimmer
€ 36,00
Bone Folder
€ 8,50
Liquid Multipurpose Glue
€ 5,00
Whisper White A4 Card Stock
€ 11,00
Tuxedo Black Memento Ink Pad
€ 7,50




1 opmerking:

Jannie den Butter zei

Super leuk ,bedankt voor de uitleg!!!
Groetjes Jannie