maandag 8 september 2008

baby


Poehhh het was hartstikke leuk om te demo-en bij Kars. Ik wist niet dat er zoveel "BUITENLANDERS" zouden komen. Engels en Duits gaat wel maar mijn Frans is niet Superbe laat staan dat ik nog weet hoe ik het moet schrijven. Ons tijdschrift Cards Only stond in de top bij meest gekochte artikelen bij Kars. Ze kunnen dus niet meer om ons heen. We kregen ook zo veel leuke complimenten te horen en dat het blad zo vernieuwend was.......
Ook hoorde we dat men het jammer vond dat er geen Engelstalige versie was! Wie weet wordt dat onze volgende stap en veroveren we heel Europa met ons blad.
Nog ff en ik ga naast de schoenen lopen........

1 opmerking:

*~SCRAP-GEK~* zei

ooooooh YES! dat is natuurlijk helemaal top om te horen! JOEHOE!!!! hihihi! fijn dat het zo gezellie was! groetjes marije.