dinsdag 30 september 2008

Stresssss....


Gister werden alle kaartjes voor Cards Only nummer 4 gefotograveerd. Ben ik een aantal van mijn kaartjes vergeten. Hoe blond kun je zijn!!!!!!!!! Na, ja er moest toch nog wat opgestuurd worden naar "Fons" kan hij dit ook op de kiek zetten.
Tjonge het wil maar niet lukken om de winkel aan kant te krijgen. Vandaag kwamen er weer een aantal dozen.....
SEI is nu binnen October Afternoon, Heidi Grace, WeR. Zucht, ik zou het allemaal wel willen kopen maar heb geen tijd!!!!!! Mmmm slechte baas heb ik. Ha,ha.
Dit weekend gaat zo gaaf worden! Ik heb al een aantal w.s. gezien die klaar zijn.....
Enne ik blijf het hele weekend.
Moet het alleen thuis nog ff roggelen???????

4 opmerkingen:

Ingeborg zei

Stressssssssssssssssss waarom joh. Het was hardstikke gezelli!!!!! En bijna niks gekocht hahaha.
'k Zie je vrijdag he. Niet te veel verkopen he voor het week end???!!!1
Ingeborg

nora zei

hoi Jolanda, Leuk kaartje heb je weer gemaakt ,groetjes Nora

Je@net zei

Gaaf kaartje Jolan!!

Enne...leg je ff wat October Afternoon voor me apart??!! Wedden dat iedereen die komend weekend anders snel voor m'n neus afsnoept ;-)
Veel plezier!!

*~SCRAP-GEK~* zei

heeeeeeeeeel veeeeeel plezier dit weekend Jolanda!!!! maar dat zeker weten lukken!!! :-) gaaf hoor! en ik moet snel weer langs komen lees ik...nog meer nieuwe spullen!!! *zucht* hihihihi! gaaf kaartje heb je weer gemaakt!!! super! fijn weekend! groetjes marije.