zaterdag 13 september 2008

stempel op stof...

Een tijdje geleden ben ik op stof een aan het stempelen geweest... Tuurlijk moesten er ook Bling-Bling steentjes bij!

Vandaag de laatste dag van de uitverkoop. Ha, ha ik heb zelden zo gelachen. Het was gewoon graaien wat ze deden. En bijna alles is op! Elke keer als ik dan weer iets nieuws op de tafel gooide vlogen ze erop af! We hebben een top dag gehad. Om 17.00 snel de winkel dicht gedaan en heerlijk met wat kaasjes e.d. nog even nagepraat.

Morgen geen kaartje. Ik heb wedstrijd. Moet voor het eerst in de M2 starten. Beetje spannend wel voor zo'n oude muts!

2 opmerkingen:

*~SCRAP-GEK~* zei

heel veel plezier vandaag met de wedstrijd Jolan!!! je kunt het!!! ik vond het gezellie gisteren! tot gauw maar weer! hihihi! enne, gaaf hoor...dat stempelen op dtof1 ziet er mooi uit! groetjes marije.

Marga zei

Succes vandaag!!! Wel even vertellen vanavond hoor!!!!!