maandag 13 april 2015

Druk hobby weekend / Creations by Jolan


Hey hallo wat leuk dat je weer eventjes langs komt op mijn blog.

Zoooo..... twas me wel weer het weekendje. Maar wel een heel leuk weekend. Boordevol inspiratie. Zaterdag ochtend vertrok ik naar Duitsland om daar een demo dag mee te maken bij Jennifer Pauli en Helga Hopen. Wat een super leuke dag heb ik gehad. Samen met nog een aantal andere Nederlanders hebben we daar twee workshops gemaakt.

Dit lekkers lag voor ons klaar samen met de enveloppen voor de projecten. Sommige hadden er een papieren hartje in met een lot nummer waarop een prijsje viel. De projectjes hadden de hoofd kleur Oranje en Roze.

We begonnen met het decoreren van deze leuke doosjes, Alle materialen zaten in de envelop. Zelfs de envelop was gestempeld in deze kleuren.
Om 13 uur hadden we pauze. Iedereen moest zelf iets te eten meenemen (er was van te voren een lijst gemaakt) Jeetje wat was het heerlijk die Duitse Dames maken zulke lekkere dingen..... (was wel slecht voor de lijn)  Ik heb begrepen dat we de recepten zouden krijgen. Yummie

Na het eten was er een tombola met leuke prijzen. Het geld ging naar het Ronald Mc Donald huis.
Het tweede projectje was een mini album van Jennifer gemaakt van allerlei verschillende doosjes. ZOooooo.... leuk gedaan.
 Aan het einde van de dag hebben we nog geholpen met het opruimen en wat foto's gemaakt. Jenni had voor iedereen nog een heerlijke "tjokolade" verrassing. Ook op kleur ingepakt. Op de foto hieronder zie je dat zelfs ons naam bordje in de kleuren Oranje en Roze waren.

Kortom een zeer geslaagde dag. Die wat mij betreft voor herhaling vatbaar is. Het is zo leuk om Demonstratrice te zijn en nieuwe vriendinnen te ontmoeten in binnen en buitenland. Ik heb nog steeds geen minuut spijt dat ik ingestapt ben bij Stampin'Up. En het maakt niet uit of je het voor de hobby doet of er een zakcentje mee wil verdienen. Iedereen is WELKOM.

Morgen meer over de volgende dag

Tot morgen groetjes Jolan



Geen opmerkingen: