maandag 20 april 2015

Retired list catalogus 2014-2015 /Creations by Jolan

Hey hallo,

EXTRA, EXTRA, EXTRA, NIEUWS.
Morgen komt de retired list online.

DIT ZIJN ALLE PRODUCTEN DIE UIT DE CATALOGUS 2014-2015 GAAN!

Daarom heb ik morgen om 18:00 uur een extra bestel ronde.
Want op=op en dan is het helaas pindakaas.
Dan zijn er heel veel dingen die NIET meer te bestellen zijn.
Deze spullen zijn vanaf morgen met extra korting nog te bestellen.
Dus sla je slag en geef op tijd aan door op jmemeurs@hetnet.nl wat je nog graag zou willen hebben.

Deze lijst komt morgen zodra ik het weet hier op mijn blog online te staan.

Natuurlijk kun je ook zelf bestellen in mijn webwinkel 24/7 met je credit card.
Je spullen worden dan netjes met UPS thuis gebracht.


Wat een lekker weertje was het vandaag. Ik heb genoten.
Vorige week was ik met een aantal Demonstratrices in het vd Valk Hotel in Houten.

tot morgen groetjes Jolanda

Geen opmerkingen: