donderdag 2 juli 2015

SU-per Challenge #96 / Jolanda Meurs

Hey hallo,

Het is weer tijd voor een nieuwe uitdaging bij het SU-per Challenge blog.
Deze keer een kleuren Challenge!


Het zijn drie van de nieuwe In Color kleuren. Wat een leuke kleuren combinatie.
Vind je het ook leuk om mee te doen? Ga dan naar het Blog van de SU-per Challenges.
Plaats via de link je projectje en wie weet win jij een van de leuke prijsjes.

Dit is wat ik gemaakt heb.

Afgelopen weekend was een vriendin jarig. Haar cadeautje was niet op voorraad en moest eea besteld worden. Dus snel een leuke envelop/pocket gemaakt met daarin een verrassing's tegoedbon. 


Daar had ik een bijpassend doosje bij gemaakt in dezelfde kleuren. 

Ik had uit Amerika van die heerlijke Hersey Chocolaatjes meegenomen!
Daarvan passen er precies 6 in dit doosje.

Ben je nieuwsgierig naar alle materialen die ik gebruikt heb kijk dan eventjes helemaal onderaan in dit bericht. Wil je bestellen? 
Je kunt 24/7 met je credit kaart bestellen in mijn online winkel.
Maar je kun ook je bestelling doorgeven op jmemeurs@hetnet.nl
Boven de 75,- verstuur ik het gratis met Kiala.
groetjes Jolan


Built for Free Using: My Stampin Blog


Geen opmerkingen: