vrijdag 31 juli 2015

Nieuwe Weekly deals en Handmade for the seasons / Jolanda Meurs

Hey hallo,
Eventjes een snel berichtje tussendoor..... Onderstaand de Weekly Deals geldig tot en met dinsdag 4 augustus  23:00 uur.

Dinsdag avond heb ik nog een EXTRA verzamelbestel ronde. Betekend dat je me je lijstje door kunt sturen tot 21:00 uur en je materialen hier in Wageningen gratis af kunt halen. Zit er iets voor je bij?

Maar de voornaamste reden van dit Blog berichtje is toch wel dat ik de Herfst/Winter catalogus al binnen heb gekregen. Jeetje wat is hij weer super leuk. Voor iedereen wat wils.   Hij staat boordevol met leuke producten en ideetjes.




Dit is toch wel een van de leukste om eerlijk te zijn. Wil je ook een exemplaar? Geef dan op tijd je lijstje door en je krijgt een gratis exemplaar bij jou bestelling.

Heb je niks nodig dit keer.... Maar wil je wel de catalogus ontvangen. Ophalen hier in Wageningen mag ook.
Tegen verzendkosten stuur ik hem ook naar je toe,

Pas op 1 september mogen jullie uit deze Catalogus bestellen. Stuur je lijstje dus VOOR 1 september aan mij door.
Want zodra de klok op 24:00 uur staat ga ik bestellen.




Onderstaand de Weekly Deals. Wist je dat je deze ook altijd in mijn webwinkel gemakkelijk kunt bekijken. 
























































Dus EXTRA bestelronde op 4 augustus (bij jou bestelling zit een gratis exemplaar Handmade for the Season)
Dinsdag 0:01 uur EXTRA bestelronde uit Handmade for the Season en ook de gewone Catalogus!

Vanaf 5 augustus staat mijn blog natuurlijk ook weer vol met leuke ideetjes gemaakt met de nieuwe artikelen uit de Handmade for the Season.







Tot gauw groetjes Jolan

Geen opmerkingen: