donderdag 16 juli 2015

SU-per Challenge #98 Case it!/ Jolanda Meurs

Hey hallo,

Het is weer mijn beurt om een voorbeeld te maken met deze sketch OF met deze kleuren.
Aangezien ik in de kleuren zit van het Paperpad "Go wild" heb ik besloten om de sketch te gebruiken ipv de kleuren.

Dit is de sketch.
0


En dit is wat ik gemaakt heb. Hoe vinden jullie hem geworden?

















Dit is de aanbieding in Juli en Augustus: 

Paperpad Go Wild + clear Homemade for You GEEN 31,75 maar 27,50.
Paperpad Go Wild + hout Homemade for You GEEN 39,75 maar 32,50
Paperpad Go Wild + bijpassend Cardstock + clear Homemade for You GEEN 40,25 maar 37,50
Paperpad Go Wild + bijpassend Cardstock + hout Homemade for You GEEN 48,25 maar 42,50


Bedankt voor het kijken weer en tot ziens.
groetjes Jolanda

Volg me op Facebook en like mijn pagina. Blijf zo op de hoogte van alle leuke aanbiedingen en voorbeelden.

Geen opmerkingen: