vrijdag 25 maart 2016

GRATIS extra STampin'Up materialen n Stampin'Up kersen bon-bon doosje / Creations by Jolan

Hallo, hallo,
Nog maar 6 dagen tot het einde van de Sale-a-bration....
Mehhhh als ik eerlijk ben vind ik dat toch echt wel de leukste tijd van het Stampin'Up jaar!
Al die gratis producten bij elke 60,- euro. Wie wil dat nou niet.




Vandaag een doosje met helaas een stans die niet meer nieuw te bestellen is.
Het is een pillow box. Ik heb er kersen bon-bons in gedaan.... 

Het paste maar net in. Lol!















Bestel je voor 60 euro aan Stampin'Up producten dan krijg je gratis een pakje Dimensionals. Bestel je voor 120,- euro aan Stampin'Up producten dan ontvang je gratis een pakje Dimensionals en een Snail adhesive runner. Let op .... deze actie loopt tot vrijdag 1 april. Bestel je via mijn webwinkel dan krijg je het via de post toegestuurd.













Wil je bestellen dan kan dat natuurlijk via mijn webwinkel. Daar kun je alleen betalen met je Credit Card. Je kunt me een berichtje sturen op creationsbyjolan@gmail.com maar een berichtje via facebook mag ook natuurlijk. Je krijgt zo snel mogelijk bericht.

tot snel maar weer groetjes Jolan






Geen opmerkingen: