vrijdag 11 maart 2016

Stampin'Up watercolor kaart / Creations by Jolan

Hallo, hallo,

Van de week heb ik heerlijk zitten kliederen met inkt en aquarel papier.
Mmmm I love it. Wat heerlijk om te doen. En elke keer is de achtergrond weer anders. 
Het lukt je nooit om 2 dezelfde achtergrondjes te krijgen. 
Euuhhhh tenminste mij niet. 
Ik heb een aantal kleurtjes inkt op mijn Craft Sheet gedaan. 
Er wat water op gespoten en daar mijn papier in gedrenkt. 
Met dezelfde kleuren heb ik gestempeld met de Timeless Textures stempel. 
Een van mijn favoriete stempels. Deze is zooooo bruikbaar.


Ik heb een vlinder uitgestansd. 
Het woord YOU uitgestansd en dit bewerkt met glossy accents.
Het woordje Thankful is met witte embossing poeder gestempeld.

Dit kaart is al onderweg naar een van mijn teammaatjes van de Creation Girls.
Lijkt het jou ook zo leuk om in mijn team te komen ????
Mail me dan voor meer info op creationsbyjolan@gmail.com
tot snel groetjes Jolan


Geen opmerkingen: