dinsdag 29 november 2016

Stampin'Up Stempelset "Oh So Succulent" / Creations by Jolan Meurs

Hey hallo,
Brr wat is het oud vandaag buiten. Perfect weer om lekker binnen te zitten knutselen.
Voor de display borden van het Stampin'Up Event had ik ook dit tasje gemaakt. 
Vorige maand hebben we deze gemaakt tijdens een van mijn workshops.
Iedereen had van mij de template gekregen om thuis nog meer van deze leuke tasjes te maken.

Ik heb de Stampin'Up "Oh So Succulent" gestempeld op het handvat en op de pocket voor op het tasje. 
 Hieronder kun je het beter zien.
 In deze set zit ook de tekst "Happy Mothersday". Handig want ik heb tegen die tijd gelijk iets leuks om het kadootje voor mijn moeder in te verpakken. Ik heb er ook nog snel een leuk label bijgemaakt.
   






Ik ben ook nog aan het stoeien geweest met Aquarel papier zoals je kunt zien op de volgende twee kaartjes. Met witte embossing poeder heb ik eerst de teksten gestempeld. Daarna ben ik met verschillende kleurtjes roze aan de gang gegaan om zo diverse tintjes te krijgen.
 Wanneer je goed kijkt zie je dat ik voor het linker kaartje weer de nieuwe Stitched framelits gebruikt heb. Deze zijn echt onmisbaar en geven een extra accent aan je kaartje.
Deze zijn te bestellen tot en met woensdag 30 november.
Morgenavond plaats ik een verzamelbestelling bij Stampin'Up.
Wil je mee bestellen dan kan dat. Stuur je verlanglijstje naar creationsbyjolan@gmail.com

Tot snel. Groetjes Jolan

Geen opmerkingen: