maandag 14 november 2016

Stampin'Up Swaps OnStage november 2016 / Creations by Jolan

Hey hallo welkom weer op mijn blog.
Wat een leuke dag heb ik gehad in Amsterdam tijdens het OnStage Event van Stampin'Up.
De zaal zag er gezellig uit. Er waren leuke presentaties. Prijs patrols .... waarbij ik al een nieuwe gave stempel won die straks in de voorjaars catalogus staat. Whoepie! Ik mag hem nog niet laten zien maar wel projectjes die er mee gemaakt zijn. Die komen dus later deze week.

Tijdens het Stampin'Up Onstage event wordt er ook geswapt zoals jullie al gelezen hadden.
Natuurlijk had ik er een foto van kunnen maken maar ik heb er een filmpje van gemaakt.
Deze kun je hieronder bekijken.



De swaps die ik zelf gemaakt heb kun je "hier bekijken op you tube"
Natuurlijk had ik ook wat leuks gemaakt voor mijn teammies wat daar in zat en waarom dat kun je "hier op you tube" bekijken. Lijkt het jou ook gezellig om in mijn team te komen?
Ik vertel je er graag van alles over.



Zondag 20  november heb ik weer een verzamelbestelling bij Stampin'Up.
Bestellingen va 75,- € worden gratis verstuurd in Nederland.

Alle gebruikte materialen kun je via mij bestellen. 
Stuur een email of shop lekker in mijn webwinkel rechtsboven. 

Kijk ook eens op mijn  You tube kanaal Je vind daar de leukste doosjes.
Je mij ook op facebook kunt vinden en daar nog meer inspiratie te vinden is? 
Ik ook een eigen webwinkel heb. Klik daarvoor op het winkelwagentje.

Geen opmerkingen: