zaterdag 13 maart 2021

Lieve kleine Paas kadootjes.

Hey hallo welkom op mijn blog. Voor vandaag heb ik een schattig klein doosje staan die je gemakkelijk van restjes papier kunt maken. De kleine tjokolaatjes kun je bij de Lidl of Aldi kopen. Ze zijn super leuk om te gebruiken.

Ik gebruikte de bundel Oval Occasions voor deze leuke verpakking. Wist je dat er ook een bijbehorende pons is. Echt heel handig. Zeker ook wanneer je verschillende laagjes wil maken.

Klik op het plaatje hieronder en je komt op mijn you-tube kanaal waar ik je precies laat zien hoe je deze verpakking maakt.

Heb je vragen of wil je Stampin'Up materialen bestellen dan kan dat door bv een mailtje te sturen naar creationsbyjolan@gmail.com maar je mag me natuurlijk ook via facebook een berichtje sturen. Vanaf 60,- GRATIS verzending binnen Nederland. Natuurlijk kun je ook shoppen in mijn online webwinkel hier rechts boven op dit blog. Tegenwoordig kun je ook met paypal betalen ipv je creditkaart.  

Tot snel groetjes Jolan 




Geen opmerkingen: