zaterdag 27 maart 2021

#tutorial Zelf maken Merci chocolatjes doosje.


Hey hallo,
Ook nu weer een filmpje die ik gemaakt had voor Valentijn. In de supermarkt had ik een zak van die Merci hartjes gekocht. Er zaten diverse kleuren in en ik heb de kleurtjes uitgezocht. 

Omdat er goud in de winkel van de chocolaatjes zat besloot ik een schuif doosje te maken.
Het doosje is gemakkelijk te maken en aan te passen naar wens. 

Klik op het plaatje {hier onder om het Merci doosje na te maken.



Alle gebruikte Stampin'Up materialen zijn te bestellen via creationsbyjolan@gmail.com Betaling kan door een bankoverschrijving of een tikkie. Bestellingen boven de 60,-worden gratis binnen Nederland verstuurd. Wil je zelf lekker shoppen dan kan dat ook. Ga daarvoor naar het winkelmandje in de rechter boven hoek van mijn blog. Let wel. Je kunt hier alleen betalen met je creditkaart. De verzendkosten zijn 5,95€ Het wordt dan direct bij je thuis bezorgd. Bestel je voor 200,- € of meer dan ontvang je van mij een extra kadootje via de post. 

Geen opmerkingen: