zaterdag 20 maart 2021

#tutorial Zelf maken kaart met bewegende insert. Echt te leuk!

Jeeeeetje...... weer een filmpje die ik niet gedeeld heb hier op mijn blog. Ik moet echt beter opletten. Echt zo jammer want dit is toch wel een van de leukste kaarten die ik de laatste tijd gemaakt heb.

Binnenin zit namelijk een bewegende insert. Dat moet je echt even bekijken in het filmpje. Echt te leuk. In de you-tube video laat ik je ook zien hoe je deze kaart kunt namaken. Natuurlijk maakte ik er ook weer een wikkel om heen. Dat geeft zo'n kaart net iets extra's.

Wil je weten hoe je de kaart kunt namaken? {Klik} dat op de foto hieronder en je komt vanzelf op mijn you-tube kanaal. Vergeet daar niet even het duimpje omhoog aan te klikken en abonneer je op mijn kanaal om zo niets te missen. 


Ik heb namelijk ook nog 4 leuke filmpjes klaar staan waarin ik leuke verpakkingen maak voor Bath and Body Work toilet spulletjes. Mijn favoriete winkel die sinds een paar dagen ook een fysieke winkel heeft. (hi, hi niet meer koffers vol mee sjouwen vanuit de USA dus)



Alle gebruikte Stampin'Up materialen zijn te bestellen via creationsbyjolan@gmail.com Betaling kan door een bankoverschrijving of een tikkie. Bestellingen boven de 60,-worden gratis binnen Nederland verstuurd. Wil je zelf lekker shoppen dan kan dat ook. Ga daarvoor naar het winkelmandje in de rechter boven hoek van mijn blog. Let wel. Je kunt hier alleen betalen met je creditkaart of met paypal. De verzendkosten zijn 5,95€ Het wordt dan direct bij je thuis bezorgd. Bestel je voor 200,- € of meer dan ontvang je van mij een extra kadootje via de post. 

Geen opmerkingen: