zondag 15 mei 2016

Nieuwe Stampin'Up catalogus 2016-2017 Sneak Peek 5 / Creations Jolan

Vandaag sneak peek nummertje 5
Deze keer heb ik twee kaartjes voor jullie. Beide zijn echt helemaal mijn smaak.
Gestempeld in de kleur Sweet Sugar Plum. 


Deze keer heb ik het achtergrondje gestempeld uit de set Painter's Palette.
Lijkt dus heel moeilijk maar het is gewoon een stempel.
Het blad heb ik vast geniet ipv gelijmd.


Ik moest voor de Mood borden in Salt Lake City 20 voorbeelden maken in 1 week tijd dus
deze kaart is gewoon een quickie. Het In Color designer papier in combinatie met het lint
is gewoon altijd perfect zo hoef ik nooit te zoeken naar de juiste kleuren....
En ben ik snel klaar. Op naar de volgende kaart.
Dus tot morgen maar weer!

Heb je vragen of wil je iets weten mail me gerust op creationsbyjolan@gmail.com
Groetjes Jolan en tot morgen weer.


Gebruikte materialen:
Design papier: In Color 2016-2018 (art.nr 141408 blz 169)
Cardstock: Whisper White, Foil Sheet en Sweet Sugar Plum
Stempel: Painter's Palette en First Sight
Pons: Confetti Hearts Border en Sweetheart
Tekst: Mini Treat Bag Thinlits
Blad: Rose Garden Thinlits
Lint: Sweet Sugar Plum
Extra: Handheld Stapler

Geen opmerkingen: