zaterdag 14 mei 2016

Nieuwe Stampin'Up catalogus sneak peek 4 / creations by Jolan


Vandaag Sneak Peek 4.

Ik heb gewerkt in de kleuren Peekaboo Peach en Emerald Envy.


 Deze keer een techniekje. Niet zo heel moeilijk hoor.
Ik heb paper gekocht bij een handwerkwinkel. Dat plak aan een kant wanneer je dat heet maakt.
Ik heb daarmee de Rose Garden Thinlits uitgestanst.
Dit heb ik op Aquarel papier gestreken met de strijkbout. (appeltje, eitje)
Toen ben ik de achterkant gaan bewerken met inkt en water. 
De binnenkant heb ik ingekleurd met de Wink of Stella en inkt.
Ook dat heb ik met wat water verdund. Het resultaat zie je hierboven.
Maar ik had een probleem ik kreeg het papieren malletje er niet meer af.
Jeetje wat een domper. Dus de heattool er bij genomen en het weer zachtjes verhit.
Toen kon ik het er zo afhalen. Pew.......
Wat vinden jullie er van? 
Deze kaart was niet echt mijn favoriet!!!!
Heb je vragen of wil je iets weten mail me gerust op 
creationsbyjolan@gmail.com


Gebruikte materialen:
Inkt: Peekaboo Peach en Emerald Envy.
Cardstock: Peekaboo Peach
Stempel: Painter's Palette
Extra: Aquarel papier, Wink op Stella en Rhinestone Jewels

1 opmerking:

Sarah zei

Wauw! Toffe techniek!! Leuk!