zaterdag 21 mei 2016

Nieuwe Stampin'Up Catalogus sneak peek 10 / creations Jolan

Hey hallo,

Vandaag een project life hoes maar dan anders.

Ik heb het nieuwe In Color design papier gesneden in de maat van de hoesjes en deze er mee opgevuld. De randjes heb ik met de bijpassende inkt Sweet Sugarplum wat aangezet.
Daarna zijn een aantal labels geponst met de Scallop Tag Topper punch. Pjew ik ben zo blij dat deze er in blijft. Hierop heb ik een achtergrondje gestempeld met de Stempelset Timeless Textures. Ook deze stempelset gaat mee naar de nieuwe catalogus. Helaas gaat Little Letters Thinlits NIET mee.
Hierover heb ik wat Crystal Effects gedaan zodat de letters er beter "uit" komen.
De Blooming'Love stempel set heb ik gebruikt om wat extra embelishments toe te voegen.


Tot de volgende sneak peak.
groetjes Jolan

Gebruikte materialen:
Papier: Sweet Sugarplum Cardstock en Whisper White, Silver Glimmer Paper 
en het nieuwe Incolor 2016-2018
Stempelset: Timeless Textures en Blooming'Love
Inkt:  Sweet Sugarplum en zwart
Project Life:  Variety Pack 1
Pons: Scallop Tag Topper, Confetti Hearts Border en Sweetheart
Extra: Bloomin'Heart Thinlits en Crystal Effects

Geen opmerkingen: