vrijdag 14 februari 2014

Be mine by Jolanda Meurs

Happy Valentijn allemaal.....
Hoe vinden jullie mijn "kadootjes" die ik gemaakt heb voor de 
Stampin'UP klanten/workshoppers van afgelopen week.
Zo leuk en simpel om te maken. 
Voor school of zoals nu deze week voor Valentijn! 

 De mini Rittersportjes zijn ook ZO in tegenwoordig! 
En er zijn zo veel leuke variaties te vinden aan doosjes ed.
Zo ook dit leuke doosje wat ik gemaakt had.

Afgelopen dagen ben ik druk aan de plak geweest voor de nieuwe Kadoosjes nr. 2
Ja jullie lezen het goed Kadoosjes nummer 2 komt er binnenkort aan.
Tegen die tijd laat ik het weten.

Fijn weekend allemaal 

1 opmerking:

Unknown zei

Ziet er gezellig uit allemaal. Wat leuk dat er een kadoosjes 2 komt! Door kadoosjes ben ik ooit begonnen met deze hobby. Fijn weekend!
Liefs Angelique