zaterdag 8 februari 2014

Pinkies Spring/summer Blog Hop




Thank you for joining us on another Pinkies Blog Hop! We're showcasing lots of gorgeous projects using products from the new Stampin' Up!® Spring/Summer Catalogue. Simply use the buttons at the end of each post to keep hopping!


You have arrived from Caro's blog welcome and I hope you have enjoyed seeing what 
we all have been crafting. 
For this blog hop I have made a Mini album in a box. 
I used the new Retro Fresh Designer Series Papier from our new catalogue. 
If you look closer you also see that I made some envelopes with the Punch bord.
The Washi tape and the designer stickers matches perfect with the paper.

Je komt hier via het blog van Caro.
Welkom en ik hoop dat je het leuk vind wat wij allemaal gemaakt hebben.
Voor vandaag heb ik een Mini Album in een doos gemaakt. 
Daarvoor het ik het nieuwe Retro Fresh Designer Series papier gebruikt. 
Wanneer je goed kijkt zie je dat ik ook het punchbord gebruikt heb om envelopjes te maken.
De Washi tape en de designer stickers passen perfect bij dit alles.
Je vind het in de nieuwe Spring/Summer Catalogus die geldig is tot 30 juni 2014







Your next stop is at Lisa's blog. Please hop over to see what see came up with. 
It would be nice if you leave a message at my blog.

Je volgende stop is het blog van Lisa. Kijk op haar blog wat ze gemaakt heeft.
Ik vind het leuk als je een berichtje achter laat op mijn blog.





23 opmerkingen:

Unknown zei

Dat ziet er leuk uit Jolanda, ik ga snel kijken wat de andere PINKIES gemaakt hebben! Fijn weekend!
Liefs Angelique

San zei

Dat ziet er gaaf uit. Leuk idee om te onthouden.
groetjes San

Jose Bruens zei

Wat een ontzettend leuk idee! Erg mooi geworden.

Unknown zei

Wow fantastic project Jolan :-) x

Unknown zei

Wat een geweldig project Jolan!

Unknown zei

Fantastic mini album Jolan. Love all the elements you have used to create your project. Thank you for sharing ;0) xx

Wilma Diender zei

Gaaaaaf! Heel leuk gedaan!

decreatievetafel zei

Wat een superleuk idee! groetjes Liesbeth

Anne-Marie zei

Oooh Jolan, wat geweldig! Dat papier vond ik eerst niets, maar ik moet het hebben, dat snap je! Geweldig project, ik geniet van deze bloghop!

Maaike de Ridder-Sack zei

Hoi Jolan, wat heb je dit weer onwijs leuk gedaan!
liefs, Maaike

scrappingtwins zei

Wat een prachtig minialbum heb je gemaakt. erg mooi Papier.
Liefs de twins.

Renata van Miltenburg zei

Wat een toppertje ben je toch! Fantastisch leuk.

Renata van Miltenburg zei

Wat een toppertje ben je toch! Fantastisch leuk.

Paula Knall zei

Such Fun Jolanda... I really must get some more of those cases!

Tracy-Jane zei

Such a Great idea. xx

Erna Logtenberg zei

Super gaaf Jolan! Heb je project gisteren in het echie mogen zien en dan is het nóg mooier!! Xx Erna

bhavana zei

Such a lovely project, love the retro paper! That's on my list of makes! Baz xx

Xandra van der Hoeven zei

Wat een gaaf project! Echt weer helemaal "Jolan"!

Michelle Last zei

This really is Super Duper! Love it x

Caro's Kaartjes zei

Wat superduper GAAAAAF is dit zeg!
Echt TE WOW.
x
Caro

Unknown zei

This is awesome Jolan! Such a great idea! :)
Lizy xx

Unknown zei

This is awesome Jolan! Such a great idea! :)
Lizy xx

Huguenot Girl zei

Jolanda this is a fab project - love it! Nicole x