zondag 16 februari 2014

You 're Peachy Keen by Jolanda Meurs

Goede zondag morgen allemaal......
Ik ben gevraagd om voor het SU-per Challange blog elke twee weken
 iets te plaatsen op het gebied van scrap. 
Dat zal de ene keer een layout zijn, mini album of een altered projectje. 
Bij mij weet je dat maar nooit.

Ik zal me eventjes kort voorstellen. 
Ik woon in het midden van het land, ben getrouwd en heb twee jongens van 12 en 19 jaar!
Er valt bij mij thuis altijd van alles te beleven en het is er nooit saai.
Mocht je denken ik ken die naam dan kan dat kloppen. Ik heb 8 jaar in een scrapbook winkel gewerkt.
Of misschien ben je mijn naam tegen gekomen in een aantal 
Nederlandse Tijdschriften/Boekjes. Kan allemaal......
Leuke dingen maken doe ik al mijn hele leven. Denk dan ook aan bloemschikken, zeepmaken
en dat soort dingen. Maar kijk je diep in mijn hart dan maak ik toch het liefste 
kleine "Kadoosjes"voor anderen!

"Peachy keen"!

 Voor vandaag heb ik een layout voor jullie gemaakt.
Op de foto zie je mijn oudste zoon tijdens een verjaardag's feestje.
Daarbij heb ik de nieuwe stempel "Peachy keen"gebruikt met bij behorende 
"On film" framelits dies. 
 De film strip is heel bruikbaar en kun je goed stansen met het Coaster Board op blz 156!
Daarna kun je het bijvoorbeeld bewerken met een beetje inkt zoals het foto toestelletje!
Natuurlijk moet er bij mij ook een swirl op van Zva Creative ( CR-06CA-104)
Een paar stukje Washi tape maakt het helemaal af!
Nieuwsgierig naar mijn andere Creaties kijk dan eens op mijn 
Facebook Pagina Creations by Jolan


Gebruikte materialen:
Retro Fresh Designer Series Paper 132993, Washi tape 133001, Designer Stickers 132999, 
Cardstock: Very Vanilla 106550, Soft Suede 119982, Coastal Cabana 130024,
Inkt: Soft Suede 126978 en Coastal Cabana 131175
Peachy Keen stampset 133113, On Film Framelts Dies 132969,  Essentials Hardware clips 129964, Coaster Board 129392. 

Geen opmerkingen: