dinsdag 11 februari 2014

Cito toets rugzakje door Jolanda Meurs



Het is nog steeds Sale-a-bration tijd...
Betekend dat je bij iedere 60 euro iets gratis uit deze folder mag uitzoeken.
En geloof me daar zitten echt hele leuke dingen bij!
Wil je bestellen mail me op jmemeurs@hetnet.nl

Deze week worden de Cito toetsen afgenomen in groep 8.
Tjonge wat zijn ze zenuwachtig. Zo ook mijn jongste zoon.
Als aanmoediging heb ik dit leuke rugzakje voor hem gemaakt.

Ook is dit een goede tijd om in te stappen bij Stampin'Up.
Je betaald nu 129 euro en mag spullen uitzoeken voor 195 euro.
Je krijgt een business starters kit! 
Op je eerste bestelling binnen 45 dagen krijg je zelfs 30% korting!
Normaal 20% korting op al je benodigdheden. Wie wil dat nu niet.
Leuke vriendinnen ontmoeten. Heel veel inspiratie.
Wil je er meer over weten en wat je voordelen zijn!
Mail me voor uitleg/informatie.
Kom in mijn team. Klik op de button rechts bovenin!



Geen opmerkingen: