maandag 16 november 2015

20% korting op RETIRED stempels van 16 november tot en met 20 november!!!


balonnen foto.jpg

Hallo allemaal,
Ik ben net terug van het Stampin'Up OnStage Event in Brussel. Wat heb ik weer genoten. Het was super gezellig. Mijn hoofd borrelt vol met alle nieuwtjes die wij daar te horen kregen en gezien hebben.... Over veel dingen mag ik nog niks zeggen of laten zien maar geloof me ..... het is weer allemaal te leuk! Een van die nieuwtjes is dat van 16 november tot en met 20 november er 20% korting wordt gegeven op RETIRED stempels.


Dus heb je nog wensen of had je die ene stempel graag willen hebben? Dan is het nu je kans.....
DUS OP RETIRED STEMPELS TOT EN MET 20 NOVEMBER 20% KORTING! WEET WEL OP=OP!!!!!





Op dinsdag 17 november en vrijdag 20 november plaats ik een verzamel bestelling rond 18:00 uur!!!! Stuur je wensen lijstje naar creationsbyjolan@gmail.com Betekend dat je het dan gratis hier op kunt halen of wanneer je boven de 100,- besteld ik je het  gratis opstuur met DHL. Natuurlijk kun je ook online bestellen via mijn webwinkel. De kortingen worden automatisch verrekend. Klik {hier} voor mijn webwinkel.






















Dagworkshop 28 november
kerstkrans 28
Voor de dag workshop van 28 november is nog 1 plekje vrij!
Deze workshop is inclusief krans van 50 cm. Goed gevuld workshop pakket, patronen en lichte lunch.
Aanvang 10:30 tot 15:00 kosten 45,- € Opgeven kan via jmemeurs@hetnet.nl





Je vind het hele workshop programma  {hier}  Binnenkort komen de nieuwe workshops voor 2016 online. Neem jij een nieuwe workshoper mee dan betaal jij de helft voor jou workshop (alleen de avond workshops)

Zelf bestellen via mijn webwinkel?
online winkel Natuurlijk kun je in mijn webwinkel bestellen. Je kunt dan betalen met je credit kaart en de artikelen worden direct met UPS voor 5,95 naar jou huis gestuurd. Heb je geen credit kaart kun je ook gewoon bestellen door mij een berichtje te sturen op creationsbyjolan@gmail.com Voor de data van de verzamel bestellingen zie de kolom hiernaast. Voor mijn webwinkel klik je { hier} of op de foto!





Zelf demo worden?
join my team
Zelf demo worden en altijd 20% tot 25% korting krijgen. Genieten van alle leuke dingen die Stampin'Up nog meer te bieden heeft?
Heb je vragen mail me gerust. Wil je inschrijven klik {hier} 




Tot snel groetjes Jolan

Geen opmerkingen: