zondag 1 november 2015

Creepy Halloween Good to the last bite..... / Jolanda Meurs

Hey hallo allemaal,

Voor mijn stempel vriendinnen had ik een leuk kadootje gemaakt wat ik bij een Amerikaanse Demo had gezien. Deze Creepy pennen gevuld met bloed zijn een perfect kadootje voor HALLOWEEN.


Dank zei Stampin'Up heb ik een geweldig leuk stel vriendinnen erbij gekregen.
We delen niet alleen onze Stampin'Up ervaringen met elkaar maar ook lief en leed.


 Ik had deze keer niet echt Halloween stempels besteld bij Stampin'Up voor mijzelf. 
Daar heb ik echt spijt van want het is zo leuk om van alles te maken.
Maar gelukkig zitten er op sommige stempelsets ook Halloween teksten. 


Bedankt voor het kijken en tot een volgende keer
Groetjes Jolan











1 opmerking:

nicolet zei

Wat een leuke ideetjes heb je weer deze Halloween!! Die pen"spuit"... echt geweldig.
Groetjes Nicolet