zaterdag 7 november 2015

Gratis Reason for the Season stempel / Jolanda Meurs

Hey hallo,

Afgelopen week stond ik voor Stampin'Up op de Krea Doe. Daar heb ik drie dagen een make and Take gegeven. Wat was het gezellig en wat heb ik genoten. 
Mijn tafel is geen 5 minuten leeg geweest.
Onderaan 3 foto's van het team.

Ik heb die dag gewerkt met de Stempelset Reason for the Season. Zo'n Leuke stempel set.
Ik mag 1 set GRATIS verloten. 
Hoe ga ik dat doen......
Bij elke 30,- die je plaats als bestelling in de maand November krijg je een lootje. 
Op 1 december trek ik een nummer en het nummer dat gewonnen heeft vind je hier op mijn facebook!

Wist je dat er ook een pons bij hoort.......

De stempel los kost 25,- De pons los kost 22,- Samen 47,-
Maar koop je hem als bundel betaal je 39,75
DAT IS EEN KORTING VAN 7,25 

Onderstaande bloem heb ik er ook meegemaakt.
Zo leuk om je doosje, kaartje of label mee te versieren.

Komende dinsdag plaats ik weer een verzamelbestelling en kun je jou spulletjes hier zonder porto kosten op komen halen. Heb je meer dan 100,- Dan stuur ik het GRATIS via DHL naar je op.
Voor vragen, bestellingen of andere dingen kun je mailen naar creationsbyjolan@gmail.com

Zoals jullie zien ben ik echt in mijn element. 
Kijk ook eens op mijn facebook daar staat een Periscoop filmpje.

Ons team van de laatste drie dagen.


Je ziet Stampin'Up is meer .....
Stampin'Up heeft mij heel veel gebracht.
Leuke vriendinnen, uitdagende carrière
Iets voor jou? Mail me gerust ik vertel je er graag van alles over.   
mail voor info naar: creationsbyjolan@gmail.com

tot van de week weer. 
Groetjes Jolan


Geen opmerkingen: