donderdag 26 november 2015

SU-per Challenge #114 / Jolanda Meurs

Hey hallo het was al weer eventjes geleden maar dan hier toch eindelijk een nieuwe blogpost.
Deze keer weer een nieuwe Challenge bij het SU-per Challenge team.
Doe je ook mee?

De Challenge is deze keer een sketch.



Dit is wat ik er van gemaakt heb.....






































Ik dacht oke drie strookjes snijden.... dat kan! Maar ik koos toch voor wat anders.
Ik heb drie Kerstboompjes gestempeld. Een zilveren ster uitgestanst en daaroverheen de tekst Merry.
Op de achtergrond heb ik wat sterren gestempeld en een paar lovertjes met strass steentje geplakt.

Ik ben nieuwsgierig wat jullie met de sketch gaan doen? Wil je ook mee doen ga dan naar het SU-per Challenge blog en plaats daar jouw kaartje. Spannend ik ben benieuwd.

Ohwww enne de SU-per Challenge gaat vanaf 5 december naar de zaterdag!!!!!!!
Het wordt dan SU-per Challenge saterday.

Tot snel weer.
groetjes Jolan



Geen opmerkingen: