vrijdag 30 oktober 2015

Krea Doe Stampin'Up theelichtdoosje door Creations by Jolan

 
Hey hallo,
Komende dagen geef ik deze make and take op de Krea Doe!
Ik heb er snel een filmpje van gemaakt zodat jullie het op je gemak nog eens kunnen namaken!
Abonneer je op mijn You tube kanaal want daar laat ik je precies zien hoe ik deze leuke doosjes maak.






















Je kunt er ook een lipgloss in doen van "het Kruitvat" zoals op de foto hierboven.




Uit een A4tje kun je dus precies twee doosjes halen.
Basis: cardstock 11 x 19,5 cm
Rillen: alle zijden op 2,5 cm en lange zijde op 8,5 en 11 cm












Heb je vragen mail me gerust op creationsbyjolan@gmail.com
Elke dinsdag plaats ik een verzamelbestelling bij Stampin'Up. Je kun jouw bestelling ophalen zonder verzendkosten in Wageningen. Boven de 100,- stuur ik het met DHL gratis naar je op.

tot snel.
groetjes Jolan

1 opmerking:

Colinda zei

Was gezellig!!
Groetjes Colinda