donderdag 29 oktober 2015

Nieuwe SU-per Challenge #110 / Jolanda Meurs

BOO to you....
Het is bijna Halloween. Jammer dat we er niet zo veel aan doen in Nederland want echt ik vind het geweldig leuk... Al die spooky dingen. In sommige winkels is van alles te koop....
Dit jaar bof ik want op 31 oktober heb ik een Halloween party en op 1 november een Halloween etentje met allemaal gekke enge dingen als gerecht bij Het Texas Ribhouse in Woudenberg.



Bovenstaande kleuren combinatie is echt gaaf om te gebruiken voor Halloween maar natuurlijk kun je er ook een ander soort kaartje van maken.

En weet je wat ook zo leuk is.... met een aantal andere Demo's heb ik meegedaan met een HALLOWEEN swap.... (Je maakt bv 10 dezelfde kaartjes die stuur je naar de betreffende persoon. Zei maakt setjes van 10 verschillende kaartjes die je dan weer thuis gestuurd krijgt)


Wanneer je goed kijkt zie je.... oeps eentje vergeten er in te stoppen dus snel nagestuurd (het zijn er negen.

Hadden jullie mijn blogpost van 17 oktober gelezen over Rainbow stamping? Dat heb ik hier toegepast......



Ik had ook nog een aantal leuke handgelletjes van Bath&Body Work.....
Helemaal leuk toch?
Wil je ook mee doen met de SU-per Challenge? Ga dan naar het super Challenge blog en vul jouw creatie daar in en maak kans op een leuk prijsje.... Je vind het Blog {hier}

Tot gauw weer.
Groetjes Jolan
Wil je bestellen of mij een mailtje sturen dan kan dat op
CreationsbyJolan@gmail.com

1 opmerking:

Sigrids kreative ART zei

Great job ... schaurig schön :)
x Sigrid