donderdag 1 oktober 2015

Su-per Challenge # 106 / Jolanda Meurs


Hey Hallo,

Leuk dat je weer een kijkje komt nemen op mijn blog.
Vandaag is het weer tijd voor een nieuwe Challenge bij het SU-per Challenge team.

Deze keer een kleuren Challenge pjew een hele Challenge voor mij want ik ben niet van het Pumpkin Pie..... Maar ik he mijn best gedaan en ben achteraf toch best tevreden er over. Soms is het ook juist leuk om iets te doen/gebruiken wat jezelf NOOIT zou gebruiken!

De stempelsets die ik er bij gebruikt heb zijn Everything Eleanor en Birthday blossoms voor de tekst "Have a Beautiful Birthday" Verjaardagskaarten heb je nooit genoeg.
Wat heb ik gedaan..... Ik heb eerst met witte embossing poeder een aantal bloemen geembossed op het basis velletje. Daarna heb ik een van de kleurtjes gepakt en die er over heen gestempeld ZONDER opnieuw inkt op mijn stempel te doen. Zo krijg je de bloem nog een keer maar dan in een lichtere tint. Dit heb ik herhaald met de andere twee kleuren. 

 Heb je zin om ook mee te doen? Plaats dan jou uitwerking op het Su-Challenge blog {hier}





Geen opmerkingen: