zaterdag 17 oktober 2015

Rainbow Stamping / Jolanda Meurs


Hey hallo leuk dat je weer een kijkje neemt op mijn blog.
Sommige van jullie weten dat ik een beetje in de lappenmand zit.
Maar niet getreurd ik doe mijn best om toch elke keer weer wat op mijn blog/facebook te zetten.
Deze keer een filmpje van de Rainbow Stamping.



ZOooo.... leuk en op verschillende projectjes toe te passen.

Dit zijn de Weekly Deals van deze week en geldig tot en met 20 oktober.
Dinsdag 20 oktober gaat er weer een verzamelbestelling uit.
Geef je verlanglijstje door voor 18:00 uur jmemeurs@hetnet.nl. Je kunt het dan gratis bij mij ophalen of ik stuur het gratis naar je op via DHL boven de 100,-  in Nederland
En vergeet niet de EXTRA KORTINGEN wanneer je, je eigen party geeft.
Kijk hiervoor op de onderstaand tabel.



groetjes Jolan
en tot snel

Geen opmerkingen: