donderdag 15 oktober 2015

Boo too you..... / Creations by Jolan

Hey hallo leuk dat je weer een kijkje neemt op mijn blog.
Voor vandaag heb ik dit leuke Halloween/Herfst zakje staan.
Ik zag het voorbij komen als Stampin'Up  "Paper Pumkin" kit in America en dacht....
Okeeeee die hebben we hier niet maar ik kan het wel namaken.

Ik heb tussendoor wat foto's gemaakt dus jullie kunnen gemakkelijk zien wat ik gedaan heb.
Eigenlijk hoorde er nog een rietje in maar helaas "te laat" zag ik het pas net op de foto's

Ik heb twee kleine stevige broodzakjes genomen.















Ik heb met de Fringe Scissors (133325) 1 zakje ingeknipt tot ongeveer 3 cm van de bodem. Dit gaat echt perfect met deze schaar.


Toen heb ik dit zakje voorzichtig helemaal opengemaakt. 


 Ik heb tape geplakt op het los geknipte zakje en deze opgeplakt op het andere zakje. Dit past precies.


 Het ziet er al gelijk leuk uit. Nu hoef ik het alleen nog te decoreren nadat ik er iets lekkers in gedaan heb!








Daarna heb ik het met een touwtje dichtgebonden en versiert met de Acorny Thank you punch en stempel set.
En kijk dit is het resultaat.... Hoe leuk ziet dit er wel niet uit.














Deze Acorny thank you set is als bundle te koop voor 34,00. Kijk daarvoor op blz 45 van de Handmade for the Season......

Tot gauw weer
groetjes Jolan











Geen opmerkingen: