dinsdag 29 december 2015

Sneak Peak. 4 van de Voorjaars Catalogus Love it's in the air by Creatio...















Hey hallo, vandaag weer een nieuw sneakje van de nieuwe Stampin'Up Voorjaars catalogus. Ik kan er maar geen genoeg van krijgen. Hij staat BOORDEVOL leuke dingen en ik zou eigenlijk alles wel willen kopen. Jij?



Voor vandaag heb ik weer een leuk tasje gemaakt.
Hij is niet moeilijk en het resultaat mag er zeker zijn! De afmeting is 8 x 12 cm.
Voor de basis snij je een stuk cardstock van 8 x 28 cm dat ril je op de korte zijde op 12 en 16 cm.
Voor het doosje wat er tussen komt snij je een stuk Cardstock van 9  x 12,5 cm.
Dit ril je aan alle zijden op 2,5 cm. Knip in, lijm het dicht en plak het tussen de basis.
Voor de voor en achterkant snij je twee stukken design papier van 7,5  x 11,5 cm






Schattig toch dat zelf gemaakte strikje?
Het zit op een paperclip gelijmd!
 






Dit zijn de tasje.
Cute toch.... of niet?

.




Over twee dagen weer een leuke sneak peak. Vergeet dus niet om terug te komen hier op mijn blog. Op 5 januari ga ik gelijk al bestellen. Geef dus op tijd je wensen lijstje door op creationsbyjolan@gmail.com

Tot de volgende keer groetjes Jolan






Geen opmerkingen: