woensdag 16 december 2015

Swaps On Stage Brussel november 2015 door Creations by Jolan

Hey Hallo,

Zoals jullie weten ben ik vorige maand naar het Stampin'Up On Stage Event geweest. Daar moest natuurlijk geswapt worden. Ik had zo veel leuke swapjes dat ik van een aantal maar een filmpje gemaakt hebt zodat jullie ook mee kunnen genieten.
Swappen betekend niet anders dan het uitwisselen van kleine kadootjes is de vorm van kaartjes of 3d projectjes.



Nu hebben jullie vast wel gezien wat ik gemaakt had om te swappen want ook daar is een filmpje van en kunnen jullie vinden op mijn you-tube kanaal Creations by Jolan.

















Kijk dit was mijn doosje. Ik had er een duidelijke beschrijving bijgemaakt en het plat opgevouwen in een zakje gedaan zodat de ontvanger het alleen nog in elkaar hoefde te plakken. Op die manier kon ik er heel veel meenemen en nam het ook niet zo veel ruimte in mijn koffer in.

Komende weken probeer ik achterstallige filmpjes te plaatsen op mijn You-tube kanaal. Wil je op de hoogte gehouden worden abonneer je dan. Zo hoef je niet te missen.













Groetjes Jolan en tot snel

Geen opmerkingen: