maandag 21 december 2015

Sneakpeak 1 Voorjaars catalogus Stampin'Up Creations by Jolan











Hey hallo,

Voor vandaag heb ik weer een leuk filmpje voor jullie. Deze keer geen Kerst. Al heb ik dit doosje voor kerst al wel aan jullie laten zien. Het is een van mijn favoriete doosjes.
Vanaf vandaag zie je diverse sneakjes voorbij komen met materialen uit de nieuwe de Stampin'Up voorjaars Catalogus. Mochten jullie hem nog niet hebben? Stuur dan een mailtje naar creationsbyjolan@gmail.com Je kunt hem dan gratis hier in Wageningen komen afhalen of tegen porto kosten stuur ik heb naar je op.




















Wanneer jullie dit schattige doosje zien begrijpen jullie gelijk waarom dit doosje een van mijn favorieten is. Er past trouwens precies een Ferrero Roche tjokolaatje in.



Basis is: 10 x 21 cm
Lage zijde rillen op: 2 cm aan beide zijde
Korte zijde rillen: 2,5   8,5     12,5  en  18,5 cm

De materialen uit de Voorjaars folder zijn te bestellen vanaf 5 januari. Ik ga die ochtend ook gelijk een verzamel bestelling plaatsen bij Stampin'Up. Je kunt dan jouw spullen hier gratis ophalen in Wageningen. Bestellingen boven de 75,- worden gratis via Dhl verstuurd.
Wist je dat op 5 januari ook de Sale-a-bration folder ingaat? Betekend dat je bij elke 60,- die je besteld uit deze folder GRATIS een product mag kiezen.

Mocht eea net duidelijk zijn of je wilt iets anders vragen mail me gerust op creationsbyjolan@gmail.com










tot gauw
groetjes Jolan

Geen opmerkingen: