zaterdag 25 juni 2016

Stampin'Up Flamingo's are "Hot" / Creations by Jolan

Hey hallo leuk dat je weer een kijkje komt nemen op mijn blog. Flamingo's zijn Hot en Stampin'Up heeft daar de perfecte stempel voor namelijk de Pop of Paradise. Wanneer je de Flamingo inkleurt met de markers lijken ze net echt. Ik heb gebruikt de kleuren Melon Mambo en Early Expresso voor de benen en de snavel. Natuurlijk kun je in het midden van het lichaam nog een lichtere kleur gebruiken. Cute zijn ze toch.....
Ik ben super blij met mijn teamleden en vond dit wel een leuk zomers grapje. Ik heb namelijk voor allemaal een Tropische verrassing gemaakt.  

                                                                                                   Nieuwsgierig wat er in zit? Al mijn klanten die voor 75,- euro bestellen krijgen ook zo'n verrassing. En het wordt ook nog eens gratis opgestuurd binnen Nederland vanaf 75,-                                             
OP=OPperde pop                                                                                                     




Mmmm kun je het al een beetje zien wat er in zit.... Lol!

Vergeet niet dat je bij een bestelling van 350,- voor 70,- GRATIS mag shoppen. Dat is dus lekker meegenomen.

Wil je wat vragen of je verlanglijstje doorgeven stuur dan een mailtje naar creationsbyjolan@gmail.com.

12 Juli is de laatste workshop hier in Wageningen nog net voor de vakantie. We gaan er een leuk feestje van maken. Er is beperkt plaats. Geef je dus snel op.Eind Augustus starten de nieuwe workshops weer.

Natuurlijk ga ik op mijn blog en op mijn facebook wel gezellig door met volop leuke aanbiedingen en heel veel inspiratie. Volgend weekend zelfs twee leuke blog hops. Yeah...

Vergeet dus niet om regelmatig hier te komen kijken. Je kunt je natuurlijk ook abonneren op de blog feed, inschrijven voor mijn nieuwsbrief of op mijn you tube kanaal.

tot snel groetjes Jolan


Geen opmerkingen: