dinsdag 15 december 2020

Een papieren Kerstkus door de brievenbus.


Heb jij alle Kerstkaartjes al af en opgestuurd? Ik bijna....
Maar eerst heb ik vanavond nog een leuke workshop voor een klein gezelschap. Want helaas mogen we niet met meer personen. De laatste dit jaar. Vanavond hebben we een techniek avond. Maar ik had al wat andere dingen voorbereid die ik online zou gaan geven dus het wordt een beetje van alles wat. Ik zal deze keer niet vergeten foto's te maken en het online te zetten.
Natuurlijk maakte ik ook weer een aardigheidje voor mijn workshoppers. Ik kan het niet laten, gewoon te leuk om te doen. Ik heb tegenwoordig Netflix en zit heerlijk in mijn knutselkamer te kijken en te knutselen. Zijn ze niet schattig mijn verpakte tjokolaatjes?

Natuurlijk wilde ik ook voor mijn teamleden nog wat maken. Daarom deze gouden doosjes snel gemaakt. Waarbij ik de bovenkant door een embossingfolder haalde. Dit kun je net niet zien. Er in zit een kaart en lekkere chocolaatjes. Daarop zit een kerstroos waarvan ik de bladeren een gouden randje gaf met embossing poeder. Het resultaat is in het echt veel mooier dan op de foto maar ik was natuurlijk weer vergeten even het doosje op de kiek te zetten.


Omdat ik veel thuis ben staat de oven veelvuldig aan. Deze keer krokante appelbollen.
En ik moet zeggen ze waren goed gelukt ..... 


Tot volgende keer. Groetjes Jolan


Alle gebruikte Stampin'Up materialen zijn te bestellen via creationsbyjolan@gmail.com 

Betaling kan door een bankoverschrijving of een tikkie. Bestellingen boven de 60,-worden gratis binnen Nederland verstuurd.


Wil je zelf lekker shoppen dan kan dat ook. Ga daarvoor naar het winkelmandje in de rechter boven hoek van mijn blog. Let wel. Je kunt hier alleen betalen met je creditkaart. De verzendkosten zijn 5,95€  Het wordt dan direct bij je thuis bezorgd.

Bestel je voor 200,- € of meer dan ontvang je van mij een extra kadootje via de post. 



Bestelinformatie:


  • ONLINE Winkel: klik {HIER} om meteen te shoppen.
  • AANSCHAF STARTERSPAKKETkies voor €175 aan Stampin' Up! producten uit de actuele catalogi en/of lopende speciale aanbiedingen. Je betaalt €129. Hiermee heb je een korting van €46 te pakken. Interesse? Klik {HIER} om meteen jouw pakket te bestellen.
  • Gebruikte stempelset: Klik {hier} om mijn koopjes te bekijken. 

Geen opmerkingen: