donderdag 24 december 2020

***TUTORIAL*** Kitkat verpakking. Speciaal voor jou met Liefde gemaakt.


Er is niks leuker dan dit soort doosjes maken voor iedereen. Deze keer maakte ik een doosje voor die kleine dubbele kitkat verpakking. Daarvoor gebruikte ik de Stampin'Up stempelset "Cadeauseizoen" Deze Stampin'Up set is in het Nederlands en in het Engels verkrijgbaar.


Er zitten teksten in bruikbaar voor de Sinterklaas en voor de Kerst. 
Maar de tekst "Speciaal voor jou met Liefde gemaakt" kun je natuurlijk overal voor gebruiken. 
Met een extra lintje en wat blaadjes krijg je een leuke verpakking.


                                       Klik op het plaatje hieronder om te zien hoe je deze kleine
                                           doosjes kunt maken voor de kitkat chocolaatjes 




Wist je trouwens dat je vanaf vandaag ook met Paypal kunt betalen in mijn winkel.
Je hoeft dus niet perse een credit kaart meer te hebben om af te rekenen in mijn webwinkel. 
Ik gebruik Paypal al jaren. In het begin vooral wanneer ik iets bestelde in het Buitenland maar tegenwoordig kun je ook in diverse webwinkels hier in Nederland er mee betalen.
Je kunt je paypal rekening koppelen aan je eigen bankrekening. Echt ideaal.
Je moet het zien als een soort tussenrekening.


Tot snel maar weer.
Groetjes Jolan


Alle gebruikte Stampin'Up materialen zijn te bestellen via creationsbyjolan@gmail.com 

Betaling kan door een bankoverschrijving of een tikkie. Bestellingen boven de 60,-worden gratis binnen Nederland verstuurd.


Wil je zelf lekker shoppen dan kan dat ook. Ga daarvoor naar het winkelmandje in de rechter boven hoek van mijn blog. Let wel. Je kunt hier alleen betalen met je creditkaart. De verzendkosten zijn 5,95€  Het wordt dan direct bij je thuis bezorgd.

Bestel je voor 200,- € of meer dan ontvang je van mij een extra kadootje via de post. 



Bestelinformatie:


  • ONLINE Winkel: klik {HIER} om meteen te shoppen.
  • AANSCHAF STARTERSPAKKETkies voor €175 aan Stampin' Up! producten uit de actuele catalogi en/of lopende speciale aanbiedingen. Je betaalt €129. Hiermee heb je een korting van €46 te pakken. Interesse? Klik {HIER} om meteen jouw pakket te bestellen.


1 opmerking:

JanniedenButter zei

Wat een schattig doosje Jolanda!!
Dankjewel voor het delen.
Groetjes Jannie