zaterdag 12 december 2020

Leuke Kerstkaart met wikkel en bijbehorende envelop "A verry Merry Christmas".

Pffff.... ik blijf maar ruzie houden met blogger. Ik had dit bericht namelijk al klaar gezet voor vorige week. Maar zoals jullie gemerkt hebben werd hij niet gepubliceerd. En waarom? Misschien een verouderde versie? Ik weet het niet. Dus hierbij alsnog.


A VERY MERRY CHRISTMAS


Kerstkaarten heb ik nooit genoeg. Ik maak altijd maar een paar dezelfde. Deze keer een wat uitgebreidere kaart. Een kaart met een wikkel en bijpassende envelop. En sorry jjjjaaaa.... weer met hetzelfde Stampin'Up papier. Ik blijf het gewoon leuk papier vinden. En geloof me ik heb echt ook ander papier hier liggen hoor. Wist je dat je alle Stampin'Up materialen via mij kunt bestellen? Wanneer je het deze week nog door geeft dan is het er voor de Kerst. Daarna durf ik niet met zekerheid te zeggen dat het op tijd zal zijn.



Wil je weten hoe je deze kaart kunt namaken? Klik dat op de foto hieronder en je komt automatisch op mijn you-tube kanaal. Vergeet niet jezelf te abonneren en het duimpje aan te klikken. 

"A very Merry Christmas"


Tot volgende week





Alle gebruikte Stampin'Up materialen zijn te bestellen via creationsbyjolan@gmail.com 

Betaling kan door een bankoverschrijving of een tikkie. Bestellingen boven de 60,-worden gratis binnen Nederland verstuurd.


Wil je zelf lekker shoppen dan kan dat ook. Ga daarvoor naar het winkelmandje in de rechter boven hoek van mijn blog. Let wel. Je kunt hier alleen betalen met je creditkaart. De verzendkosten zijn 5,95€  Het wordt dan direct bij je thuis bezorgd.

Bestel je voor 200,- € of meer dan ontvang je van mij een extra kadootje via de post. 



Bestelinformatie:


  • ONLINE Winkel: klik {HIER} om meteen te shoppen.
  • AANSCHAF STARTERSPAKKETkies voor €175 aan Stampin' Up! producten uit de actuele catalogi en/of lopende speciale aanbiedingen. Je betaalt €129. Hiermee heb je een korting van €46 te pakken. Interesse? Klik {HIER} om meteen jouw pakket te bestellen.
  • Gebruikte stempelset: Klik {hier} om mijn koopjes te bekijken. 


Geen opmerkingen: