dinsdag 22 december 2020

***TUTORIAL*** Kerstkaart Peace & JOY

Zoals ik gisteren al vertelde had ik twee kaartjes gemaakt met een filmpje en was ik vergeten deze te plaatsen. Dus hierbij de andere kaart in mijn favoriete kleur Pool Party. En in combinatie met rood krijg je echt een mooie Kerstkaart. Ik gebruikte voor deze kaart de Stampin'Up set Peace & Joy. Hiermee kun je veel kanten op zoals je op beide kaartjes kunt zien.


Nieuwsgierig hoe ik deze kaart gemaakt hebt?
Klik dan op het plaatje hieronder en je komt gelijk op mijn you-tube kanaal.
Mis niks en abonneer je gelijk.



Wist je trouwens dat je vanaf vandaag ook met Paypal kunt betalen in mijn winkel.
Je hoeft dus niet perse een credit kaart meer te hebben om af te rekenen in mijn webwinkel. 
Ik gebruik Paypal al jaren. In het begin vooral wanneer ik iets bestelde in het Buitenland maar tegenwoordig kun je ook in diverse webwinkels hier in Nederland er mee betalen.
Je kunt je paypal rekening koppelen aan je eigen bankrekening. Echt ideaal.
Je moet het zien als een soort tussenrekening.


Tot snel maar weer.
Groetjes Jolan




Alle gebruikte Stampin'Up materialen zijn te bestellen via creationsbyjolan@gmail.com 

Betaling kan door een bankoverschrijving of een tikkie. Bestellingen boven de 60,-worden gratis binnen Nederland verstuurd.


Wil je zelf lekker shoppen dan kan dat ook. Ga daarvoor naar het winkelmandje in de rechter boven hoek van mijn blog. Let wel. Je kunt hier alleen betalen met je creditkaart. De verzendkosten zijn 5,95€  Het wordt dan direct bij je thuis bezorgd.

Bestel je voor 200,- € of meer dan ontvang je van mij een extra kadootje via de post. 



Bestelinformatie:


  • ONLINE Winkel: klik {HIER} om meteen te shoppen.
  • AANSCHAF STARTERSPAKKETkies voor €175 aan Stampin' Up! producten uit de actuele catalogi en/of lopende speciale aanbiedingen. Je betaalt €129. Hiermee heb je een korting van €46 te pakken. Interesse? Klik {HIER} om meteen jouw pakket te bestellen.





Geen opmerkingen: