maandag 21 december 2020

***TUTORIAL*** Zelf maken Kerstkaart met theeverpakking.

Hey hallo welkom weer op mijn blog. 
Afgelopen weekend had ik weer twee leuke filmpje opgenomen maar toen ik net deze wilde bewerken zag ik dat er ook nog twee filmpjes stonden die ik nog niet eerder gepubliceerd had. Daarom hierbij alvast de eerste.
Ik had van die leuke kaartjes gemaakt die sluiten met een kerstbal in een gleufje. Best simpel om te maken hoor. Je hebt er ook niet veel voor nodig. Ik had nog cardstock over en wat designer series paper. Wil je weten hoe je die snel kunt maken klik dan op het filmpje hieronder. De leuke sneeuwpop komt van het Internet en is van epoxy hars.


Wist je trouwens dat je vanaf vandaag ook met Paypal kunt betalen in mijn winkel.
Je hoeft dus niet perse een credit kaart meer te hebben om af te rekenen in mijn webwinkel. 
Ik gebruik Paypal al jaren. In het begin vooral wanneer ik iets bestelde in het Buitenland maar tegenwoordig kun je ook in diverse webwinkels hier in Nederland er mee betalen.
Je kunt je paypal rekening koppelen aan je eigen bankrekening. Echt ideaal.
Je moet het zien als een soort tussenrekening.


Tot snel maar weer.
Groetjes Jolan




Alle gebruikte Stampin'Up materialen zijn te bestellen via creationsbyjolan@gmail.com 

Betaling kan door een bankoverschrijving of een tikkie. Bestellingen boven de 60,-worden gratis binnen Nederland verstuurd.


Wil je zelf lekker shoppen dan kan dat ook. Ga daarvoor naar het winkelmandje in de rechter boven hoek van mijn blog. Let wel. Je kunt hier alleen betalen met je creditkaart. De verzendkosten zijn 5,95€  Het wordt dan direct bij je thuis bezorgd.

Bestel je voor 200,- € of meer dan ontvang je van mij een extra kadootje via de post. 



Bestelinformatie:


  • ONLINE Winkel: klik {HIER} om meteen te shoppen.
  • AANSCHAF STARTERSPAKKETkies voor €175 aan Stampin' Up! producten uit de actuele catalogi en/of lopende speciale aanbiedingen. Je betaalt €129. Hiermee heb je een korting van €46 te pakken. Interesse? Klik {HIER} om meteen jouw pakket te bestellen.



Geen opmerkingen: