vrijdag 22 april 2016

Fry box is leaving us! / Creations by Jolan

Mehhhh....
Ben jij ook zo verdrietig om bepaalde producten die niet in de volgende 
Stampin'Up catalogus komen.
 Een van mijn favorieten is de Fry Box geweest. Zo bruikbaar om iets lekker is te doen. 
Zeker met de bijbehorende All About sugar stempel
De bundel kost 51,75


Zoals jullie weten maak ik altijd graag kadootjes voor anderen. Soms heb je weinig tijd en dan zijn deze stansen de perfecte oplossing om in een handomdraai iets leuks te maken.
Toen ik net in de lijst met Retired producten ging kijken in mijn webwinkel {hier} zag ik dat de stans al niet meer los te verkrijgen was. Jeetje binnen een dag!!!!!!!!!!
Wacht dus niet te lang wanneer je nog graag bepaalde dingen wil hebben want straks krijg je spijt.


Kijk deze twee kadootjes had ik een tijdje geleden snel voor Ella en Marjan gemaakt.
Snuffel dus lekker rond. En wacht niet te lang want OP=OP

groetjes Jolan

Gebruikte materialen:
Stempel: Crazy About you
Cardstock: Kraft en Calypso Coral
Lint: Burlap en Chevron Natural ribbon Linnen Thread
Inkt: Calypso Coral
Extra: lint en knopen SAB 2015
Stans: Fry Box Bigz L



Geen opmerkingen: