donderdag 21 april 2016

OnStage 2016 Salt Lake City / Creations by Jolan

Hey, hallo daar was ik weer deze keer met een klein verslag van mijn OnStage in Salt Lake City.

Vanaf Washington vlogen we via Chicago naar Salt Lake City. Ook daar hadden we een auto gehuurd. Want dat is toch wel zo gemakkelijk. We hebben de eerste dag de omgeving een beetje verkend. Achter ons Hotel zat een hele leuke Mall. (hoe vervellend). Het leek ons slim om de volgende dag een Sight seeing tour te doen om zo meer te weten te komen over de omgeving, de mensen en natuurlijk de Mormonen.
Wat was dat interessant. Ik mag graag altijd een beetje cultuur snuiven en ben geïnteresseerd naar de gewoontes van andere mensen. Al met al een leuke dag. De volgende dag hebben we de auto gepakt en zin we de Rocky Mountains ingegaan.  Dat was ook best een hele beleving want dat ging heuvel op en af. En ik begrijp nu ook waarom die vrachtwagen zo langzaam rijden en hun knipperlichten aan hebben. Pjew die remmen worden "heet"..... We zijn lang een groot meer gereden met een stuwdam er in. Door oude dorpjes gekomen. Ook hebben we een bezoek gebracht aan Parc City. Daar waar in 2002 de Olympische spelen hebben plaats gevonden.
Natuurlijk moest er ook WEER geshopt worden. Ik ben gek Op Yankee Candle. En het leek me een super leuk idee om voor mijn team en vriendinnen een meltwax mee te nemen.

 In Salt Lae City hingen overal al vlaggen voor het OnStage event.... Ik wist niet dat het zo'n groot Event zou zijn. Hier zie je mij met met mede reisgenote Maaike, Yolanda en Eveline onder zo'n vlag staan. Want tja dat moet op de kiek vast gelegd worden. Wat ik nog vergeet te zeggen maar wat jullie wel op mijn facebook gezien hebben. Ga je een keer naar America .... zoek een Cracle Barrel Inn om te ontbijten. Geloof me, je wilt er niet meer weg. Het eten is er heerlijk, de ambiance de little goodies. Ik zeg DOEN!!!!!

Ook was er voor ons "Dutchies" een prive tour geregeld. Hoe cool is dat wel niet. We hebben een prive rondleiding gehad op het Hoofdkantoor in Riverton (Utah) Diana ook hier op de foto hadden we s'morgens van het vliegveld gehaald zodat ze gelijk met ons mee kon. Want tja dat wil je toch niet missen. Wat een geweldig gebouw. Overal is overal over nagedacht met ruimte, licht en fijne werkplekken voor het personeel. Wist je dat ze al om 4:00 beginnen hier om er voor te zorgen dat alle orders al onze kant op komen?
Tijdens de rondleiding hebben we ook een stuk van het distributie centrum gezien. En pjew dat was groot. Onder de grond zit nog zo'n stuk. BTW de stempels worden hier niet gemaakt..... dat is een stuk verder rijden. Op de achtergrond van de foto zie je een stuk van het gebouw. En tja ik moest natuurlijk ook nog even op de foto bij de "beroemde" steen!

Tijdens de openings ceremonie speelde er een gave bent op het podium. Tenminste het was mijn muziek. We werden opgewacht door de medewerkers met vlaggen. Wat een ervaring....
Het welkoms woordje werd gedaan door de CEO Sara. En ook zei had een Shelli momentje (lol haar moeder moet altijd een traantje laten) Wij nuchtere Nederlanders moeten daar erg om lachen.




Whoot, whoot 3x rade wat we al heel snel kregen YES.... de nieuwe Catalogus voor 2016-2017. Ennnn ik moet heel eerlijk zeggen hij is GEWELDIG. Blijkbaar hebben ze gehoor gegeven aan mijn wens. Want er staan stempels/dies in van Jars (potjes) ik ben gek op Jars. Dat zal dus straks een van de eerste stempels/dies zijn wat ik ga bestellen. Want wij als demo kunnen al een maand eerder preorderen. Onze klanten kunnen vanaf 1 juni bestellen mocht je dit graag willen weten.

Dezelfde avond werden de demo's die Silver Elite getrakteerd op een speciale avond. Pjew wat een gaaf Hotel. Ik geloof niet dat ik wil weten wat dat per nacht kost. Het kleding voorschrift was zwart/wit en sommige hadden zich behoorlijk uitgedost. We hadden een heerlijk diner met leuk entertainment van een maf stel op twee piano's. Toen het afgelopen was kregen we ook nog eens een gave Spijker Stampin'Up rugzak. Cool.... We zijn behoorlijk in de watten gelegd. Al met al een leuke avond.





Ik was een maand geleden gevraagd om 20 voorbeelden te maken voor op de Mood borden. Tja daar kon ik geen NEE tegen zeggen. Hoe cool is het wel niet om overal je projectjes tegen te komen. Ik opende daarstraks mijn Instragram en zag dat een voormalig Artisan team member mijn Layout gedeeld had. (bloos) Ik heb dus al gewerkt met de nieuwe kleuren, papier en stempels. Wat ben ik bevoorrecht soms. Ook daar heb ik een hele leuke groep meiden aan over gehouden. Mijn voorbeelden vind je binnen kort op Stampin Connection, Pinterest, Facebook, blog en op Instagram! Tja je kunt het er maar druk mee hebben. Maar leuk is het wel. En dit soort dingen kan ik gemakkelijk onder mijn werk doen.


Op onze Reward avond hebben we een aantal leuke Amerikaanse dames ontmoet. We hebben de hele tijd met elkaar opgetrokken. Zei hebben ons ook eea verteld hoe het demo zijn in de States verloopt. Toch ook interessant  om te weten en dan denk ik waar maak ik me druk om. Het gaat daar veel relaxter. Sommige zijn al 10 of 20 jaar lid.


Ik kon het niet laten om deze foto te plaatsen. Samen met Sara en Shelli op de foto. Ik heb zelfs mijn naam tag laten signeren door ze. Wat zoooo grappig was is dat iedereen met ons op de foto wilde. Ik sta dus op de foto met Erica, Dawn, Patty en nog veel meer. Maar daar zal ik jullie maar niet mee vervellen. Hadden jullie op het persoonlijke blog van Shelli onze foto gezien? We waren heel herkenbaar met onze "Holland" tas en sjaal.



Op zaterdag werd er in een kleiner formaat ook een OnStage gehouden in de beurs van Berlagen in Amsterdam Ik vond het erg jammer om daar niet aanwezig te kunnen zijn voor mijn "Team meiden"  Daarom hebben we op 1 mei bij mij thuis een Teamdag om daar nog eens alle "ahhsss"en "ohsss" over te doen. Ik heb wat leuke dingen voor ze meegenomen uit Amerika want ik ben trots op mijn team met meiden. Zonder hun zou ik dit niet bereikt hebben. Mijn planning is om er een Amerikaans tintje aan te geven .... lol
HOEZO!!!!!!!!



Tot slot een klein sneakje van een van mijn projectjes op het OnStage Event. Anders wordt deze post wel errug lang. Twee van de nieuwe Incolor kleurtjes. Ik vind de nieuwe Incolor kleurtjes dit seizoen (2016-2017) ech heel leuk. Fris en zeer bruikbaar voor diverse onderwerpen.  Zal ik je alvast een ding verklappen. De Botanical stempel/stans blijft gelukkig in de nieuwe catalogus. Yippie. In het begin vond ik het te duur en heb hem niet gekocht. Maar ik moet eerlijk toegeven dat het een van mijn meest gebruikte stempel/stans is.




Zo dat was het ... Ik heb wat foto's weggelaten anders werd het wel een hele lange post.... Maar het is zo leuk om Demo te zijn. Je maakt uit van een gezellige groep dames die allemaal even enthousiast zijn. Je hebt allemaal de zelfde hobby. Ondertussen heb ik er ook een leuk stel echte vriendinnen door gekregen en we delen veel meer dan onze liefde voor Stampin'Up.

De volgende post bestaat weer uit leuke projectjes hoor.
Tot snel groetjes Jolan



3 opmerkingen:

Elly Kreutzer zei

Leuk stukje jolan. En ja ook ik heb er super leuke vriendinnen ontmoet met su. (En daar van ben jij er 1 van. )

Creations by Jolan zei

Wat ontzettend lief Elly. Jij bent er daar ook een van xxx
Ik hoop je snel weer te ontmoeten. gr Jolan

Stampin & More zei

Leuk Jolan! Kan niet wachten om alle verhalen te horen! En er kan gebeuren wat er gebeuren wil, volgende keer ben ik ook van de party!